گروهیات



    دیروز خدمت دوستان گروه خودشناسی عرض می‌کردم که بنده از وقتی این گروه راه افتاده، وقت نمی‌کنم به سایت و پادکستها رسیدگی کنم و مطلب و محتوی بگذارم. قبلاً هم سعی داشتم هر از گاهی بعضی مطالب گروه را بصورت یک پست جمع و جور روی سایت بگذارم که متاسفانه آنها هم روی هم تلنبار شده‌اند و فرصتش را نکردم.

   حالا با راه‌اندازی این بخش گروهیات، سعی می‌کنم گزیده‌هایی از فایلهای صوتی گروه را بصورت فی المجلس همان لحظه راهی سیستم ابری یا همان cloud کنم تا دوستانی که در «گروه خودشناسی همراه» عضو نیستند، از بعضی محتوی‌ها و مطالب عمومی این گروه بتوانند استفاده کنند.

   روش استفاده هم خیلی ساده است: در هر پست، لینک دانلود فایل صوتی گذاشته می‌شود. کافی‌ست روی آن لینک کلیک کرده و فایل مورد نظر را بصورت آنلاین بشنوید یا دانلود کنید. همین!

   مثلاً برای شروع، این لینک را می‌توانید باز کنید و ایدهٔ ایجاد بخش گروهیات سایت، که دیروز در گروه مطرح شد را بشنوید:

https://drive.google.com/uc?id=0B8IOpSLtMugQUk4xcFNoQlNKN2s&export=download

   خوشبختانه گروه خوبی تشکیل شده و کم و زیاد، دوستان جدیت دارند. به دوستانی که در گروه عضو نیستند و تماس گرفته بودند و ریجکت شده‌اند، این مسیر مطالعاتی را پیشنهاد کرده‌ام. اگر این عزیزان هم جدی باشند و همت داشته باشند، این مسیر، مسیر خوبی‌ست و مفید برای شروع از صفر. و بعد از آن، می‌توانند برای شرکت در گروه، درخواست دهند.

   دوستان هر پیشنهادی دارند برای بهتر شدن کار، ارائه دهند.

   شاداب باشید.